Rakamazi Városüzemeltetési Nonprofit Közhasznú Kft. „f.a.” | Interit Kft.

Rakamazi Városüzemeltetési Nonprofit Közhasznú Kft. „f.a.”

Pályázati Hirdetmény

A(z) INTERIT Befektetési és Tanácsadó Kft. (cégjegyzékszám: 15-09-061433, székhely: 4400 Nyíregyháza, Jókai tér 3. 2. em. 7.), mint a(z) Rakamazi Városüzemeltetési Nonprofit Közhasznú  Kft. „f.a” (cégjegyzékszám: 15-09-073824, adószám: 21180671-2-15 székhely: 4465 Rakamaz, Kossuth utca 5.) Nyíregyházi Törvényszék 7.Fpk.15-13-000455/21 sz. végzése által kijelölt felszámolója, a Cégközlönyben 2015. április 16. napján meghirdetett pályázati felhívásnak megfelelően

nyilvános pályázati felhívás útján,

az alábbi feltételekkel értékesíti az adós eszközeit, felül építményben tulajdoni hányadát, gépjárműveit

 

A pályázat adatai:

A pályázatok kizárólag az Elektronikus Értékesítési Rendszeren (EÉR) keresztül nyújthatók be:

A pályázatok benyújtásának kezdő időpontja: 2015. április 30. 08 óra 00 perc

A pályázatok benyújtásának határideje: 2015. május 15. 08 óra 01 perc

Ajánlati biztosíték formája, megfizetésének módja és határideje:

A pályázónak az irányárra számított mértékű ajánlati biztosítékot (bánatpénz) kell megfizetni a Rakamazi Városüzemeltetési Kft. „FA” Szabolcs Takarékszövetkezetnél vezetett 68800109-11110880 számú bankszámlájára a pályázat benyújtásáig.

Az ajánlati biztosítékkal kapcsolatos egyéb közlemény:

Az ajánlati kötöttség a pályázat eredményének közlésétől számított 30 nap. Ha a pályázati eljárás eredménytelen, az ajánlati biztosítékot 8 munkanapon belül vissza kell utalni. Ha a pályázati eljárás eredményes, az ajánlati biztosítékot a nyertes pályázónál a vételárba be kell számítani, a többi pályázónak pedig 8 munkanapon belül vissza kell utalni. Ha a szerződés a vevő érdekkörében felmerülő okból nem jön létre, akkor a vevő a pályázati biztosítékot (bánatpénz) elveszíti.

  1. A pályázatban szereplő kis értékű eszközeit:

Az eszközök döntő része konyhagépek, konyhafelszerelési eszközök. Jelentős részük beépített. Ezen túlmenően ebbe a vagyoncsoportba tartoznak a TMK eszközök és kis értékű mezőgazdasági gépek. (kb 140 tétel) Előnyt élvez az a pályázó, aki a teljes eszköz állományra tesz vételi ajánlatot.

A pályázatban szereplő eszközök irányára összesen (nettó) : 2 943 000 forint.

Ajánlati biztosíték összege: 147 150 forint.

 

  1. A pályázatban szereplő tulajdoni hányad felül építményben

A felülépítmény egy ravatalozó épület, mely Rakamaz, Temető u. 635 hrsz-u ingatlanon áll. Az ingatlan Rakamaz Város Önkormányzatának tulajdona. A felülépítményben – földhivatali bejegyzésen kívüli – tulajdoni hányaddal rendelkezik a Városüzemeltetési Kft. „FA”mint kivitelező.

A pályázatban szereplő ingatlani hányad irányára összesen (nettó): 2 880 000 forint.

Ajánlati biztosíték összege: 144 000 forint.

  • Gépjárművek
  • Peugeot 206 Van HDI, frsz= JMM-839

Forgalomból kivont, 2 éve áll, gumiabroncsok erősen kopottak, az első futómű karambol miatt kiszakadt, futott km = 250000, műszaki vizsga érvényessége = 2015. 03. 19.

A pályázatban szereplő gépjármű irányára (nettó): 80 000 forint.

Ajánlati biztosíték összege: 4 000 forint.

 

  • Renault Kangoo Express 1,5 DCI, frsz = JLK-061

Forgalomból kivont, 2 éve áll, gumiabroncsok erősen kopottak, a hátsó ajtó nem zárható, forgalomból kivont, futott km = 300000, műszaki vizsga érvényessége = lejárt.

A pályázatban szereplő gépjármű irányára (nettó): 100 000 forint.

Ajánlati biztosíték összege: 5 000 forint.

 

  • Renault Kangoo Express 1,5 DCI, frsz = JXK-446

Forgalomból kivont, 2 éve áll, forgalomból kivont, futott km = 300000, műszaki vizsga érvényessége = lejárt.

A pályázatban szereplő gépjármű irányára (nettó): 150 000 forint.

Ajánlati biztosíték összege: 7 500 forint.

 

A vagyontárgy gyorsan romló / különleges kezelést igénylő / csekély értékű: nem.

A vagyonelemek megtekinthetőségének helye, ideje, egyéb közlemény:

A meghirdetett vagyonelemek személyesen 2015. május 04. 8.00-10.00. óra között Rakamaz, Ady Endre út 63. szám alatt megtekinthetőek.

Vételár megfizetésének módja, határideje: A vételárat a Rakamaz Városüzemeltetési Kft. „FA” Szabolcs Takarékszövetkezetnél vezetett 68800109-11110880 számú bankszámlájára kell megfizetni.

Fizetési határidő: az adásvételi szerződést az ajánlati kötöttség idején belül kell megkötni, és a vételárat a szerződéskötést követő 8 napon belül kell megfizetni. A pályázó tudomásul veszi és a pályázat benyújtásával elfogadja, hogy eredményes pályázat esetén a szerződéskötés költségeit a vételáron felül köteles viselni.

Részletfizetési lehetőség: nincs

A szerződéskötés határideje: Értékelési jegyzőkönyv jelen rendszeren (EÉR) történő megjelenésétől számított 15 nap.

A vagyontárgy elszállításának, átvételének módja, határideje: A teljes vételár megfizetése a tulajdonba- és birtokbaadás feltétele. A birtokátruházás napja a szerződéskövetést követően, a vételár teljes kiegyenlítésének napja.

 

17/2014 (II.3.) Kormányrendelet 12.§ (5) bekezdés szerinti részletes feltételek:

 

Kizárólagos értékelési szempont: a vételár nagysága. A felszámoló több megfelelő azonos értékű (a megajánlott legnagyobb vételárhoz képest 10 %-nál kisebb mértékben eltérő) ajánlat esetén a pályázók között nyilvános ártárgyalást tart. Az ártárgyalás lebonyolítása szintén az Elektronikus Értékesítési Rendszer (EÉR) igénybevételével történik. Ártárgyalás megtartásának esetén elektronikus üzenet útján értékesítésre kerülnek az érintettek az online értékesítési fordulóról, annak kezdő és záró időpontjáról. Érvénytelen az ajánlat, ha nem felel meg a jogszabályban, illetve a pályázati kiírásban meghatározottaknak, továbbá az ajánlati ár nem haladja meg az eladási irányár 50%-át. A nyilvános értékesítésen a tulajdonjogot szerző pályázó az adóssal szemben beszámítással nem élhet. Jelen pályázati felhívás a felszámoló számára nem jelent értékesítési kötöttséget. A felszámoló a pályázati kiírást – megfelelő ajánlat hiányában – érvénytelennek nyilváníthatja, és új pályázatot írhat ki.

A felszámoló hirdetménnyel kapcsolatos egyéb közleménye:

A pályázatok kizárólag az Elektronikus Értékesítési Rendszeren (EÉR) keresztül nyújthatóak be: https://eer.gov.hu/palyazat/

A pályázatnak tartalmaznia kell:

  • Magánszemély esetében: név, állampolgárság, lakóhely, anyja neve, személyi azonosító okmányának neve és száma, levelezési címe, adóazonosító jele, esetleges általános forgalmi adó alanyisága.

Szervezet képviseletében: a képviselt szervezet neve, a szervezet bírósági bejegyzésének száma, Cégkivonata, adószáma, általános forgalmi adó alanyiság ténye, székhelye, levelezési címe a képviselő neve, személyazonosító okmányának neve és száma.

  • A megajánlott vételárat
  • Bánatpénz megfizetésének igazolása.

 

A pályázatok felbontására a pályázati határidőt követő 15 napon belül kerül sor. A pályázatbontásról és az értékelésről szóló jegyzőkönyv a pályázatbontástól számított 8 napon belül a felszámoló által elkészítésre és szkennelést követően feltöltésre kerül az EÉR felületre, ahol a pályázók által megtekinthető.

Az elővásárlásra jogosultak a vételi szándékukat a Cstv 49/C § (2) bekezdése alapján a nyilvános értékesítés keretén belül gyakorolhatják, oly módon, hogy a véglegesen kialakult vételár ismeretében a vételi szándékról nyilatkozatot tesznek. Ennek érdekében a kiíró kéri az elővásárlásra jogosultakat, hogy-e jogukat a pályázat benyújtásának határidejéig jelezzék.

A pályázat eredményéről a pályázat kiírója a nyertes pályázót a pályázat bontásától számított 8 napon belül írásban is értesíti, egyben felszólítja a nyertes pályázót az adásvételi szerződés megkötésére.

Az értékesítésre kerülő vagyontárgyért a felszámoló kellékszavatosságot nem vállal, azokat a pályázó megtekintett és megvizsgált állapotban veszi meg azzal, hogy a tulajdonjog változásával kapcsolatos vagyonátruházási illeték, vagy bármilyen más költség a pályázót (vevőt) terheli. Az esetlegesen később felmerülő, az adásvétel időpontjában nem ismert környezeti terhet is a vevő viseli.